22 de junio de 2016

Welcome!

So, I had a blog about my dolls once, but I decided to delete it and keep only my social network accounts. Now I need a site where I can manage my own sections, so it's time to back xD

First of all, I would like to say that I'm not going to publish all my facebook entries and my flickr/IG photos here. This site is reserved for large post, news, tutorials or thoughts which can be viewed easier here than in a social media. For example, photography tutorial which I'm working on.

As you know, all (or almost all) entries will be written in spanish and english; but my english is not very good ^^U

I hope to finish the dolls section on a few days and begin with tutorials.

I hope you like this little site. If you also have a dolly blog, just tell me to add it to my list!

♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥   ♥      ♥   ♥   ♥   ♥   

Ya tuve un blog muñequil una vez, pero acabé borrándolo para dedicarme solamente a las redes sociales. Y ahora que necesito un sitio donde poder organizar mejor mis propias secciones, es tiempo de regresar xD

Antes de nada, quería aclarar que la finalidad de este blog no es publicar todas mis entradas de facebook y mis fotos de flickr/IG, para eso ya están las mismas redes sociales. Este sitio está reservado para entradas largas, noticias, tutoriales o reflexiones que se verán más cómodamente aquí que en una red social. Por ejemplo, los tutoriales de fotografía en los que estoy trabajando.

Como sabéis, todas (o casi todas) las entradas serán escritas tanto en español como inglés; pero mi inglés no es muy bueno que digamos ^^U

En los próximos días espero ir rellenando los apartados de mis muñecas y comenzar con los tutoriales.

Espero que os guste este pequeño rincón. Si alguno también tenéis un blog muñequil, solo decídmelo para añadirlo a mi lista!